مشکلات جامعه امروزی
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

بوق زدن ماشین برای سلام کردن

یک روز رفتم فنی و حرفه ای که یکی از کارمندان آنجا به من گفت: قاسم خان دیشب هر چی بهت بوق زدم به طرفم نگاه کردی،چون شهر من کوچیک است از بوق زدن برای سلام دادن استفاده می کنند و من هر از فردا هر ماشینی که بوق زد باید به طرف بوق نگاه کنم شاید دارد سلام می کند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد برای کنکور
زمان ثبت نام وسط امتحانات دی ماه است وقتی پیش دانشگاهی ها باید امتحانات میان ترم بدهند و بیشتر وقتشان را به خواندن و دوره کردن بدهند،مسئله نحوه ثبت نام و این همه رشته کدام یک را انتخاب کنم و این دفترچه گنده را چطور بخوانم البته دانشگاه آزاد خیلی آزاد و راحت است فقط پول داشته باش


مدارس سنتی

دانش آموز برای دیدن  زمان امتحانات،برنامه درسی،دیدن نتایج امتحانات،اتفاقات دیگر مثل راهپیمایی،زمان برگزاری کلاس های فوق العاده باید از چند نفر بپرسد،در حالی با ایجاد یک وبلاگ ساده توسط مدیر مدرسه،دانش آموز اینقدر کار را لازم نیست بکند و تمامی اخبار مربوط به مدرسه را با خیال راحت در وبلاگ مدرسه می تواند ببیند.

نکته: بعضی از مدارس وبلاگ دارند،اما چنین امکاناتی را قرار نمی دهند و بعد از یک مدت دیگر در وبلاگ فعالیتی وجود ندارد و به یک محل متروکه تبدیل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي